OCHRONA ZABYTKÓW

Wszyscy jesteśmy sprzężeni łańcuchem odpowiedzialności za stan zachowania dzieł sztuki. Od tych, którzy je opracowują teoretycznie, właścicieli prywatnych i instytucji nimi władających lub je przechowujących, urzędników wydających decyzje o ich losie oraz konserwatorów, po całe społeczeństwo. Praca konserwatora jest szczególnie skomplikowana nie tylko ze względu na umiejętności manualne i teoretyczne, którymi musi on dysponować, ekstremalne niekiedy warunki pracy, ale także, ponieważ uzależniony jest od rozmaitych sił nacisku, a za efekt końcowy swej pracy odpowiada przed społeczeństwem.



2015-12-10:. Sztuka i chemia. Mezalians czy małżeństwo z rozsądku?
Przejdź do streszczenia ...
2015-05-11:. Między sztuką, nauką i polityką. Ochrona zabytków na Dolnym Śląsku w czasach III Rzeszy
Przejdź do streszczenia ...
2015-03-15:. DARIUSZ WĘDZINA - Śląskie Atlantydy. Powojenna (od)budowa miast historycznych.
Przejdź do streszczenia ...
2014-11-21:. SPOTKANIE Z MARCINEM CIBĄ
Przejdź do streszczenia ...
2012-04-24:. Daria Rzepiela
Przejdź do streszczenia ...
2012-03-08:. Czy i jak chronić architekturę PRL-u we Wrocławiu
Przejdź do streszczenia ...
2010-03-09:. Ryszard Wójtowicz
Przejdź do streszczenia ...

Spotkania

W poniedziałek, 16 kwietnia b.r., zapraszamy na oprowadzanie kuratorskie po wystawie "Wrocławski Manieryzm", które poprowadzi Dyrektor Muzeum Narodowego we Wrocławiu, Piotr Oszczanowski. Spotkanie odbędzie się w gmachu głównym Muzeum Narodowego (Pl. Powstańców Warszawy 5), zbiórka w holu o godzinie 16.00.

Do pobrania

Projekt i wykonanie: SoftCOM